ARTICOLE BLOG

Masajul anticelulitic, solutia    eficienta impotriva    aspectului de coaja de    portocala

Ce este Pilates si care sunt     beneficiile lui

Pilates cu Instructor     Personal

Ce Inveti de la Instructorul     tau Personal?

Ce calitati intruneste un     bun Instructor personal     de Pilates

Beneficiile    Antrenamentului cu    Instructor Personal

Originile Pilates-ului

Tipurile de Pilates

De ce pilates?

Masajul

Terapie prin masaj...

Pilates...altfel

Masajul terapeutic

Aerobic o decizie    sanatoasa

Aerobic pentru toti

Aerobic si beneficiile    acestuia

Exercitii aerobic

Tipurile de Pilates

Exista mai multe tipuri de pilates care va stau la dispozitie, important este sa stiti care sunt particularitatile acestor tipuri de pilates. Indiferent daca doriti sa practicati pilates ca hobby sau pentru cariera, articolul acesta va va ajuta sa va decideti care din ele sunt mai potrivite pentru dumneavoastra.

1. Powerhouse Pilates
Acest tip de pilates contine exercitii care va vor permite sa va apropiati de forma generala a exercitiilor de pilates. A fost creat de catre Marci Clark si Christine Romani-Ruby cu scopul de a promova pilates si a-l face accesibil practicantilor de fitness.

2. Peak Pilates
Aceasta este o forma de pilates care te invata si cum sa predai cursuri de pilates, nu doar ce sa predai. Certificarile de peak pilates se concentreaza mai mult pe dezvoltarea si intelegerea in profunzime a exercitiilor de pilates. Aceste cunostinte sunt foarte importante in creearea unei baze solide a increderii in propria persoana, iar asta este unul din principalele calitati pentru a deveni un bun instructor.

3. Stott Pilates
Stott pilates se concentreaza mai mult pe imbunatatirea respiratiei, a inimii si a simturilor. Mai mult decat atat, acest tip de pilates ofera o metoda sigura si eficienta de intindere a musculaturii, lucru foarte important in rutina de pilates. Stott pilates este de asemenea foarte bun pentru intarirea organismului si cresterea rezistentei la efort, fara a pune presiune crescuta pe incheieturile dumneavoastra. Stott pilates necesita echipament specializat si este considerat ca o metoda de fitness ale carei efecte se pot observa pe intreaga durata a vietii. In plus aduce foarte multe beneficii pentru inima si ajuta foarte mult la o recuperare crescuta a corpului.

4. Power Pilates
Desi pare ca foloseste aceleasi principii precum yoga, diferenta dintre ele este mare. Yoga se bazeaza in primul rand pe o minte sanatoasa prin sesiuni profunde de meditatie, in schimb power pilates are un set de exercitii generale care sunt folosite in principal pentru a creste tonusul muscular si starea corpului si a mintii, combinate. Exista de asemenea multe programe care ofera un numar mare de exercitii pilates, pentru mai multe grupuri de interes.

Power pilates contine o serie de exercitii care necesita intre 12-36 de ore pe saptamana, iar de cele mai multe ori necesita diferite echipamente care sunt folosite pentru diferite grupe de muschi. Power pilates reprezinta o metoda foarte buna de a te mentine in forma, yoga este cealata metoda de a obtine acelasi nivel de pregatire pentru minte si trup. Power pilates nu este o metoda costisitoare si nici nu necesita asa de multa munca precum yoga pentru a te mentine in forma.