ARTICOLE BLOG

Masajul anticelulitic, solutia    eficienta impotriva    aspectului de coaja de    portocala

Ce este Pilates si care sunt     beneficiile lui

Pilates cu Instructor     Personal

Ce Inveti de la Instructorul     tau Personal?

Ce calitati intruneste un     bun Instructor personal     de Pilates

Beneficiile    Antrenamentului cu    Instructor Personal

Originile Pilates-ului

Tipurile de Pilates

De ce pilates?

Masajul

Terapie prin masaj...

Pilates...altfel

Masajul terapeutic

Aerobic o decizie    sanatoasa

Aerobic pentru toti

Aerobic si beneficiile    acestuia

Exercitii aerobic

Aerobic pentru toti

Numarul exercitiilor de aerobic de care te poti bucura este foarte mare. Tot ce trebuie sa faci este sa il gasesti pe cel care ti se potriveste. De ce sa nu combini sportul tau preferat cu exercitii de aerobic pentru a crea un bun sistem de exercitii?

Mai jos va prezentam patru modalitati de a adauga diversitate exerciilor de aerobic.

Dansul aerobic

Mare parte din oameni adora sa danseze, acesta reprezinta o buna metoda de a te elibera de stress. Pune-ti muzica preferata si porneste distractia. Ce ati zice daca ati combina aerobicul cu dansul? Deoarece sunt distractive, apar clase de dans aerobic peste tot in tara.

Intr-o clasa de dans aerobic dansezi pe muzica preferata, invatand miscarile de care ai nevoie pentru a slabi dar si pentru a deveni un dansator mai bun. O sesiune de aerobic dureaza 20-30 de minute si te distrezi asa de mult incat nici nu realizezi faptul ca faci exercitii de aerobic.

Dansul este o metoda de a te distra si a te elibera de stres atat de eficienta incat o sa vrei sa le povestesti si prietenilor despre el. Dupa cum vezi, nu este o modalitate mai buna de a slabi decat sesiunile de dans aerobic.

Aerobic si Kick Boxing

Efortul depus poate fi rasplatit in cazul in care combini exerciile de aerobic cu kick boxing. Acest tip de aerobic iti ofera un corp bine proportionat si o rezistenta ridicata. Adauga o dieta sanatoasa in ecuatie si rezultatele vor fi uimitoare. Daca esti interesat de kick boxing, cea mai buna metoda este aceea de a te inregistra la o clasa de incepatori.

Corpul uman este construit sa reziste la efort sustinut si sa-si creasca forta musculara pe parcursul exercitiilor din rutina efectuata. Este recomandat sa faceti cateva exercitii de intindere inainte, pentru a nu va confrunta cu probleme musculare. Combinatia dintre aerobic si kick boxing creaza o perspectiva diferita asupra abilitatilor tale atletice. Pe masura ce iti maresti forta musculara, dezvolti si o rezistenta mai mare.

Energia dobandita prin aerobic si kick boxing se transfera cu succes in activitatile tale de zi cu zi. Vei da dovada de mai multa energie decat inainte, iar exercitiile de aerobic si kick boxing vor deveni o a doua natura a corpului tau, miscarile invatate gasindu-se in multe din activitalile zilnice.

Step Aerobic

Milioane de oameni practica acest tip de aerobic. Motivul pentru care este asa de popular este acela ca reprezinta un exercitiu cardio foarte bun, iar tot ce ai nevoie pentru a-l practica este o suprafata dreapta si o platforma pentru pasit. Exercitiile de step aerobic sunt alcatuite din activitati care utilizeaza pasi intre 10 si 30 de centimetri.

Mai exact, aceste exercitiu cardio implica pasitul pe o platforma la un interval de timp exact si alternand de la un picior la altul. Rutina necesita coordonare, iar de cele mai multe ori se face cu succes cu ajutorul muzicii.

Aceste tip de aerobic reprezinta si un set de exercitii bune pentru picioare. Spre deosebire de alte exercitii de aerobic care pun o presiune prea mare pe incheieturile de la picioare, cele de step aerobic nu pun presiune asa mare pe incheieturile picioarelor, mai exact, cand vine vorba de stres, este asemanator cu cel creat de mers. In plus, step aerobic poate fi practicat cu ajutorul muzicii si poate fi facut in compania altor practicanti.

Aerobicul in apa

De ceva vreme, bazinul de inot nu mai reprezinta un loc special pentru inotatori. Aerobicul in apa a schimbat mult acest concept prin numeroasele beneficii aduse de catre apa corpului uman

Exercitiile de aerobic in apa reprezinta instrumente de imbunatatire a activiatilor cardiovasculare si ofera rezistenta si forta musculara crescuta. In plus, apa ofera un suport bun pentru greutatea corpului, lucru care scade enorm riscul accidentarilor musculare sau osoase.

Aceasta forma de aerobic poate fi practicata de oricine, la orice varsta si orice nivel de experienta in activitaile aerobice. Apa reprezinta alegerea ideala pentru persoanele care sufera de artrita, probleme de spate, cat si de obezitate.

Cand vine vorba de cursuri de aerobic, sunt multe tipuri din care poti alege, trebuie doar sa-l gasesti pe cel care ti se potriveste ca o manusa.